مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 12:502021-07-10اقتصادي

ثبت طلاق در 21 تیرماه ممنوع شد


21 تیرماه به عنوان نخستین روز هفته ازدواج به نام روز بدون طلاق نامگذاری شده و در این روز هیچ یک از دفاتر سطح کشور اجازه ثبت طلاق در این روز ندارند.

- مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی از رشد 8.

2 ازدواج در این استان در سال 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، امیر تقی زاده، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در نشست خبری هفته ازدواج که توسط این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: اتفاق مبارکی که در سال های اخیر به وقع پیوست، بحث تحقق 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است که از طرف مجلس تصویب شده و این مبلغ به وزارت ورزش و جوانان تخصیص یافته و این وزارت مکلف شد مبلغ مذکور را در دو حوزه اشتغال و ازدواج هزینه کند.

وی افزود: در بحث ازدواج جوانان، مهم ترین اقداماتی که جزو وظایف ذاتی ما است، بحث برگزاری کارگاه های آموزشی قبل از ازدواج، حمایت از مراکز مشاوره، صدور مجوز مراکز مشاوره و تحکیم بنیان خانواده و تولیدات رسانه ای در این حوزه است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: ما در سطح استان یک ابتکار دیگری هم که انجام دادیم، این بود که علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی برای عموم مردم، کمیته ای را به نام کمیته نیروهای مسلح ایجاد کردیم که اولویت های آن ارائه آموزش و مشاوره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت طلاق در 21 تیرماه ممنوع شد

ثبت طلاق در 21 تیرماه ممنوع شد