مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 13:002021-07-10پزشكي

نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد


نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها و دانشکد ه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در سال 1399، اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها/ دانشکد ه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در سال 1399 اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه منتشر شده مورخ 20 اسفند 99 به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که در آزمون استخدامی متمرکز ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در تاریخ 24 بهمن 99 شرکت کرده و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مراجع ذیربط مراجعه کرده اند، می رساند، که کارنامه نهایی متقاضیان در مرحله اول اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org  از بعداز ظهر روز شنبه مورخ 19 تیر 1400 قرار می گیرد.

لذا متقاضیان هریک از دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر مؤسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید باتوجه به نتیجه اعلام شده مندرج در کارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد