مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-10پزشكي

وضعیت شهرستان بم نگران کننده است/ برگزاری هر تجمعی، ممنوع


با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان و سیر صعودی ابتلا و بستری های کرونایی و با توجه به محدودیت امکانات درمانی و خستگی کادر درمان، - ایسنا/کرمان فرماندار بم گفت: با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان و سیر صعودی ابتلا و بستری های کرونایی و با توجه به محدودیت امکانات درمانی و خستگی کادر درمان، شرایط کرونایی شهرستان بم نگران کننده است.

هادی شهسوارپور امروز 19 تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش همه دستگاه ها و همراهی مردم با ستاد کرونای شهرستان بم اظهار کرد: براساس آخرین رنگ بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت و سیر صعودی ابتلاء و بستری بیماران مبتلا به این ویروس در روزهای اخیر، همانگونه که پیش بینی می شد شهرستان بم در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

وی افزود: همچنان سیر صعودی ابتلاء و بستری موارد کرونایی در شهرستان ادامه دارد و با توجه به محدودیت امکانات درمانی در شهرستان، خستگی کادر درمان و بهداشت که بیش از یک سال با فداکاری در حال کمک به بیماران هستند و سهمگین تر بودن شرایط کرونایی، وضعیت بم بسیار نگران کننده است.

شهسوارپور تصریح کرد: ازجمله مواردی که در شرایط کنونی به مدیریت کنترل شیوع کرونا کمک می کند، رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها، عروسی و عزاست که همه باید به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شهرستان بم نگران کننده است/ برگزاری هر تجمعی، ممنوع

وضعیت شهرستان بم نگران کننده است/ برگزاری هر تجمعی، ممنوع