مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 14:102021-07-10بين الملل

پیروزی مقاومت عراق را روی جنازه های اشغالگران جشن خواهیم گرفت


الکعبی خطاب به نیروهای اشغالگر آمریکایی تأکید کرد که مقاومت عراق شما را رها نمی کند و جشن پیروزی و آزادسازی عراق را بر بقایای جنازه های سربازان اشغالگرتان برپا خواهد کرد.

- ، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء درخواست وزارت خارجه آمریکا از گروه های مقاومت عراقی برای متوقف کردن عملیات ضداشغالگری در ازای توقف حملات آمریکا را وقیحانه توصیف و اعلام کرد: در منطق مقاومت، شما فقط وقتی احساس آرامش خواهید کرد که از عراق خارج شوید و به دخالت های آشکار و مخرب تان در امور کشور پایان دهید؛ چرا که شما آمریکایی ها سرمنشأ بسیاری از مشکلات عراقی ها هستید.

حجت الاسلام والمسلمین اکرم الکعبی با اشاره به اشغالگری و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی عراق توسط آمریکا، ادامه داد: چگونه کاری به کارتان نداشته باشیم، حال آنکه هنوز انتقام ترور بزدلانه و خیانتکارانه فرماندهان پیروزی [شهیدان سلیمانی و المهندس] را از شما نگرفته ایم و شما همچنان مجاهدان قهرمانی را که از مرزهای عراق و استقلال آن دفاع می کنند، به قتل می رسانید.

وی ضمن یادآوری سرقت منابع نفت و انرژی عراق به دست اشغالگران، خاطرنشان ساخت: همه مهندسان و کادرهای غیرحزبی وزارت انرژی بر این باورند که آمریکا کلیه نیروگاه های برق عراق را به واسطه قراردادی فاسد تحت سیطره خود قرار داده و خسارت های فراوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مقاومت عراق را روی جنازه های اشغالگران جشن خواهیم گرفت

پیروزی مقاومت عراق را روی جنازه های اشغالگران جشن خواهیم گرفت