مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 15:052021-07-10پزشكي

کرونای دلتا با علائم گوارشی خودش را نشان می دهد


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در نوع جدید کرونا قدرت سرایت بسیار بالا است، اغلب موارد سرپایی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند همزمان دچار بیماری شدند، - ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در نوع جدید کرونا قدرت سرایت بسیار بالا است، اغلب موارد سرپایی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند همزمان دچار بیماری شدند، در نوع جدید کرونا علاوه بر مشکلات تنفسی، علائم گوارشی نیز اضافه شده است.

پیمان نامدار در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 19 تیرماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: ویروس جهش یافته کرونا حتی در کشورهایی که واکسن دریافت کردند در حال گردش است، ویروس دلتا سرعت سرایت بالایی دارد و گرمای هوا نیز باعث شده است که انتقال سریع تر رخ دهد.

وی افزود: در نوع قبلی ویروس اگر در خانواده فردی به کرونا مبتلا می شد باقی اعضا حداقل با 5 روز تأخیر به کرونا مبتلا می شدند اما در نوع جدید کرونا قدرت سرایت بسیار بالا است، اغلب موارد سرپایی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند همزمان دچار بیماری شدند، در نوع جدید کرونا علاوه بر مشکلات تنفسی، علائم گوارشی نیز اضافه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: در کل کشور روند افزایشی ابتلا به کرونا دیده می شود در استان قزوین نیز علی رغم تمهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای دلتا با علائم گوارشی خودش را نشان می دهد

کرونای دلتا با علائم گوارشی خودش را نشان می دهد