مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 15:202021-07-10بين الملل

پیروزی مقاومت عراق را روی جنازه های اشغالگران جشن خواهیم گرفت


الکعبی خطاب به نیروهای اشغالگر آمریکایی تأکید کرد که مقاومت عراق شما را رها نمی کند و جشن پیروزی و آزادسازی عراق را بر بقایای جنازه های سربازان اشغالگرتان برپا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء درخواست وزارت خارجه آمریکا از گروه های مقاومت عراقی برای متوقف کردن عملیات ضداشغالگری در ازای توقف حملات آمریکا را "وقیحانه" توصیف و اعلام کرد: در منطق مقاومت، شما فقط وقتی احساس آرامش خواهید کرد که از عراق خارج شوید و به دخالت های آشکار و مخرب تان در امور کشور پایان دهید؛ چرا که شما آمریکایی ها سرمنشأ بسیاری از مشکلات عراقی ها هستید.

حجت الاسلام والمسلمین اکرم الکعبی با اشاره به اشغالگری و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی عراق توسط آمریکا، ادامه داد: چگونه کاری به کارتان نداشته باشیم، حال آنکه هنوز انتقام ترور بزدلانه و خیانتکارانه فرماندهان پیروزی [شهیدان سلیمانی و المهندس] را از شما نگرفته ایم و شما همچنان مجاهدان قهرمانی را که از مرزهای عراق و استقلال آن دفاع می کنند، به قتل می رسانید.

وی ضمن یادآوری سرقت منابع نفت و انرژی عراق به دست اشغالگران، خاطرنشان ساخت: همه مهندسان و کادرهای غیرحزبی وزارت انرژی بر این باورند که آمریکا کلیه نیروگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مقاومت عراق را روی جنازه های اشغالگران جشن خواهیم گرفت

پیروزی مقاومت عراق را روی جنازه های اشغالگران جشن خواهیم گرفت