مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 16:102021-07-10سياسي

مدیران تا لحظه آخر تلاش کنند؛ مردم فعالیت صادقانه را تشخیص می دهند


استاندار فارس با تاکید بر اینکه همه مدیران نباید تا آخرین لحظه تصدی مسئولیت از انجام وظایف خود دریغ کنند، عنوان کرد: مردم عیار هر یک از مسئولان را می دانند و صادقانه بودن یا نبودن تلاش ها را تشخیص می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عنایت الله رحیمی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه ظرفیت های قانون بودجه باید به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد از مدیران دستگاه های اجرایی خواست استفاده از ماده 56 قانون بودجه را به صورت مستمر پیگیری کنند و اجازه ندهند تلاش های انجام شده بی نتیجه رها شوند.

رحیمی ماده 12 قانون بودجه را ظرفیت مناسبی برای تامین مطالبات به حق کارکنان دستگاه های اجرایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام دستگاه ها دانست، اظهار کرد: کمیسیون های مربوطه تشکیل و مجوزهای لازم صادر شده و مدیران دستگاه ها باید روند به مزایده گذاشتن اموال مازاد و قیمت گذاری به روز این اموال سرعت بخشند.

موضوع جذب اسناد خزانه اسلامی از دیگر موارد مورد تاکید استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی استان بود و وی با بیان اینکه تاکنون  86 درصد این اسناد در سطح ملی و استانی جذب شده است بر لزوم جذب صد درصدی آن توسط دستگاه ها تا پایان تیرماه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران تا لحظه آخر تلاش کنند؛ مردم فعالیت صادقانه را تشخیص می دهند

مدیران تا لحظه آخر تلاش کنند؛ مردم فعالیت صادقانه را تشخیص می دهند