مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 17:002021-07-10سياسي

شرکت 19 استان در جشنواره «دوست من کتاب»/ درخشش بانوان در جشنواره


دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به شرکت 19 استان در نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان «دوست من کتاب» گفت: بانوان با درخشش در این جشنواره نشان دادند در آینده این این حوزه نقش آفرین خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا مختارپور امشب در اختتامیه نخستین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب با بیان اینکه چند ویژگی برای این جشنواره می توان برشمرد اظهار کرد: نخستین ویژگی، موضوع مقدس، ارزشمند و گرامی به نام کتاب، مطالعه، کتابخانه و کتابخوانی را در خود گنجانده است.

وی با بیان اینکه دومین ویژگی این جشنواره خاستگاه آن یعنی کتابخانه های عمومی است افزود: کتابخانه های عمومی در واقع مرکز مطالعه، نور و دانش بخشی هستند اما در کشور ما در تبلیغات و برنامه های مستقیم و غیر مستقیم به این مسأله مهم کم توجهی می کنیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه یک نمایشی در کشورهای غربی شروع شده اولین قسمت دعوت از نویسنده برای کلنگ زنی یک کتابخانه است تصریح کرد: نویسنده در این مجموعه نمایشی می گوید اگر کتاب یک نور باشد، کتابخانه یک آتش نورانی بزرگی است که هزاران نفر در پرتور نور آن گرمی بگیرند و وجود این موضوع در ابتدای یک مجموعه نمایشی در کشورهای غربی و در قرن 21 جای تأمل و تعمق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 19 استان در جشنواره «دوست من کتاب»/ درخشش بانوان در جشنواره

شرکت 19 استان در جشنواره «دوست من کتاب»/ درخشش بانوان در جشنواره