مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 17:552021-07-10ورزشي

مارکو پولو فوتبال ایران کفش هایش را آویخت


محمد غلامی مهاجم کهنه کار فوتبال ایران در پنجره زمستانی، خبر از پایان مسیر حرفه ای با پایان لیگ دسته دوم داده بود که امروز به حرفش عمل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد غلامی از آن دسته فوتبالیست هایی به شمار می رود که حضور در تیم های پرشماری را تجربه کرده و از 20 سال پیش مسیر حرفه ای خود را با چوکا در تالش آغاز کرد و پس از دو دهه در حالی تصمیم به خداحافظی گرفت که برای یکی از تیم های محبوب دوران بازیگری اش مانند سپیدرودِ رشت به میدان می رفت.

غلامی در کنار برخی بازیکنان دیگر از مهره های باتجربه نظرمحمدی در سپیدرود بود ولی این تیم که شروع بسیار بدی در مسابقات بار تیم عوض کرد و برای تیم های مختلفی نظیر ملوان، سپیدرود، چوکا، پاس، استیل آذین، داماش، سپاهان به میدان رفت.

  مهاجمی که خیلی فرصت بازی در تیم های مدعی فوتبال ایران به او نرسید، ولی همواره قدرت بالای سرزنی و تمام کنندگی خود را به رخ حریفان می کشید و سرانجام توانست در تیم سپاهان افتخار قهرمانی لیگ را هم به دست بیاورد.

  غلامی در 39 سالگی با آرزوی بازگرداندن سپیدرود به دسته اول زیر نظر نظرمحمدی بازی می کرد ولی این اتفاق برایش رقم نخورد و مصاف با علم و ادب تبریز که با تساوی یک بر یک تمام شد، آخرین حضور او در فوتبال را رقم زد و احتمالا او هم مانند برخی چهره های محبوب دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارکو پولو فوتبال ایران کفش هایش را آویخت

مارکو پولو فوتبال ایران کفش هایش را آویخت