مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 18:102021-07-10حوادث

دزدی با آب میوه های آلوده!


جوانی که در پوشش تعمیرکار رایانه وارد منازل مردم می شد و با تعارف آب میوه های آلوده به اعضای خانواده، دست به سرقت می زد، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح سرقت های هولناک این مهندس قلابی به خراسان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه بیهوشی اعضای خانواده ها در مشهد، بلافاصله سردار محمدکاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) دستورات ویژه ای را برای پیگیری سریع و دستگیری عاملان این سرقت ها صادر کرد چرا که نتایج آزمایش های پزشکی نشان می داد سارق از آب میوه های آلوده برای انجام نقشه پلید خود استفاده می کند و برخی از طعمه هایش تا آستانه مرگ پیش رفته اند.

سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: با تدابیر و راهنمایی های ارزنده سردار تقوی، بی درنگ گروه ورزیده ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن ماموریت یافتند به واکاوی سرقت های مذکور بپردازند.

به همین دلیل با تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی مشخص شد ریشه این جرایم به فضاهای مجازی باز می گردد که نظارت کافی بر این فضا وجود ندارد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بررسی های پلیس بیانگر آن بود که جوانی در پوشش تعمیرکار سیار و خرید و فروش رایانه، به تبلیغ در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام و سایت دیوار می پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدی با آب میوه های آلوده!

دزدی با آب میوه های آلوده!