مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 18:252021-07-10فرهنگي

جشنواره «دوست من کتاب» فرصتی برای بروز استعدادهاست


سرپرست داوران بخش شعر و داستان کودک و نوجوان با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره ملی «دوست من کتاب» گفت: این جشنواره فرصتی برای بروز استعدادهای کودکان و نوجوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی رحمان دوست امشب در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب با بیان اینکه زمانی در همدان کتابخانه عمومی نداشتیم و کتاب کرایه می کردیم اظهار کرد: خوشحالیم که امروز برای کودکان و نوجوانان فرصت مناسبی فراهم شده است تا استعدادهای خود را نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز امکانات بی شماری توسط کتابخانه های عمومی برای کودکان و نوجوانان فراهم شده و نیازی به کرایه کتاب نیست افزود: امروز یک جلد کتاب می توان از بزرگان ادب همدان نوشت.

سرپرست داوران بخش شعر و داستان کودک و نوجوان با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره تصریح کرد: از اینکه در این حرکت فرهنگی سهم داشتم بسیار خرسند هستم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه استان پرآوازه و افتخارآمیز همدان در تمام صحنه های فرهنگی خوش درخشیده است اظهار کرد: امروز افتخار داریم در بین اهالی ادب و هنر به ویژه ادبیات کودک و نوجوان حضور داریم و این جشنواره یک اقدام فرهنگی تأثیرگذار در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «دوست من کتاب» فرصتی برای بروز استعدادهاست

جشنواره «دوست من کتاب» فرصتی برای بروز استعدادهاست