مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-10فرهنگي

پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی سریع الرضا در ساری


مدیر هنری معاونت اجتماعی سپاه کربلا گفت: چهاردهمین اثر هنری در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی با عنوان تله فیلم سریع الرضا به ثبت رسید و به زودی روی آنتن صدا و سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رضا محمدی کارگردان ساروی و مدیر هنری معاونت اجتماعی سپاه کربلا مازندران طی گفت وگویی از پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی سریع الرضا  خبر داد و گفت: از مدت یک سال گذشته تاکنون با هدف کمک به رفع آسیب های اجتماعی موجود در جامعه، با بهره گیری از هنر فیلم سازی اقدام به تولید فیلمهای کوتاه کردیم که تله فیلم داستانی سریع الرضا یکی از این آثار است.

وی که تاکنون ساخت بیش از 35 فیلم را در کارنامه دارد، افزود:در یک سال گذشته تاکنون 14 اثر ساخته و روی آنتن صداوسیما فرستاده شد، تا اقدامی سازنده در جهت فرهنگ سازی در جامعه امروز باشد.

محمدی با اعلام اینکه این فیلم به تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلا  مازندران و اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران ساخته شد، گفت: سریع الرضا  روایت  زندگی جوانی را به تصویر می کشد که مرتکب قتل دوستش شده و با تلاش های بی نتیجه همسرش و اطرافیان پای چوبه دار می رود اما پس از ارسال نامه کوچکترین بازیگر این فیلم دختر این فرد (سیده فرنیا حسینی) به جشنواره خادمان امام رضا (ع) با عنایت این حضرت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی سریع الرضا در ساری

پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی سریع الرضا در ساری