مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 18:502021-07-10سياسي

راهبرد مقام معظم رهبری مُنجی افغانستان خواهد بود


دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به این که راهبرد مقام معظم رهبری توانست آسیای غربی را نجات دهد تصریح کرد: توجه به راهبرد معظم له در موضوع آسیای مرکزی و جنوبی هم می تواند منجی این منطقه از جهان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری در نشست خبری بررسی اوضاع فعلی سپس خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال تقسیم منطقه و تجزیه کشورهایی مانند افغانستان بوده و هست، اما تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع از این توطئه آمریکا شده است.

وی رسمیت و مشروعیت دادن به طالبان و همچنین آوردن داعش و برخی دیگر از گروه های افراطی به داخل خاک افغانستان را از دیگر توطئه های آمریکا برشمرد و اضافه کرد: باید دانست که هر نوع جنگ داخلی و یا حتی تجزیه در افغانستان، آسیب های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مختلفی را برای کشورهای منطقه به دنبال خواهد داشت.

دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان در عین حال اذعان کرد: کشورهای منطقه در شرایط فعلی باید تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند و در جهت دفع توطئه های آمریکا و خروج ذلیلانه آن از منطقه حرکت کنند.

وی با اشاره به این که آمریکا در منطقه به دنبال یک نوکر و غلام برای خود است یادآور شد: تردیدی نیست همان گونه که راهبردهای دقیق و عالمانه مقام معظم رهبری توانست آسیای غربی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد مقام معظم رهبری مُنجی افغانستان خواهد بود

راهبرد مقام معظم رهبری مُنجی افغانستان خواهد بود