مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 19:102021-07-10ورزشي

فرودِ «فراز» در شب نارفیقی


حالا فراز کمالوند نه تنها متهم به نارفیقی و رفیق نیمه راه شده که سایپا هم با سابقه قهرمانی در لیگ در آستانه سقوط است و شگفتا که سرمربی انگشت اتهام را به جانب دروازه بان خود می گیرد.

- عصر ایران؛ امیر حسن خدیر- بازی استقلال و سایپا که با بُرد دو بر صفر آبی ها تمام شد تنها به این خاطر مهم نبود که هر دو تیم به سه امتیاز آن نیاز مبرم داشتند، یکی برای به دست آوردن سهمیه آسیا و دیگری در جنگ بقا در پایین جدول یا چون بازی شهرآورد در جام حذفی در پیش است بلکه یک اهمیت ویژه دیگر داشت.

مقابل استقلال، سایپایی بازی می کرد که سرمربی کنونی آن فراز کمالوند است.

هم او که در نیمه راه و نه در پایان مسابقات، رفیق خود فرهاد مجیدی را رها کرد و او را با کوهی از مشکلات تنها گذاشت و به سایپا رفت.

فرازِ فراموش شده ای که با تیم های لیگِ یکی چون گل ریحان البرز و شاهین بوشهر هم توفیقی کسب نکرده بود با فرهاد مجیدی دوباره به عرصه اول فوتبال ایران بازگشته بود.

انتخابی پرهزینه از این حیث که سرمربی جوان را زیر این فشار برد که سبب شد به خاطر تجربه کمتر او موفقیت ها را به حساب فراز کمالوند بنویسند و مقصر باخت ها و ناکامی ها خود فرهاد شد اما تا پیشنهادی از سایپا رسید رفت و به قرار خود وفادار نماند ولو قرارداد به گونه ای تنظیم شده باشد که چنین مجالی به او می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودِ «فراز» در شب نارفیقی

فرودِ «فراز» در شب نارفیقی