مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 20:102021-07-10سياسي

همه دستگاه ها برای کمک به نیازمند و محرومان پای کار باشند


مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه گفت: همه دستگاه ها باید برای کمک به نیازمند و محرومان پای کار باشند.

- ، سرهنگ عزیز غضنفری عصر شنبه در دیدار با مدیر کل و کارکنان کمیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: کمک به نیازمندان و تلاش در راستای کاهش فقر در جامعه یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به نقش مهم کمیته امداد در مقابله با فقر بیان کرد: همه دستگاه های خدمات رسان وظیفه دارند در کنار کمیته امداد در راستای کاهش فقر مادی و فرهنگی تلاش کنند.

مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه ادامه داد: کمیته امداد از نخستین نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب پذیر به فرمان امام راحل (ره) تشکیل شد.

وی افزود: کمک به نیازمندان و فقرا از دغدغه ها و تأکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود و به همین جهت با پیروزی انقلاب دستور به تأسیس این نهاد مردمی را برای یاری رساندن به محرومان داد.

غضنفری خاطر نشان کرد: کاری که نهاد مقدس مقدس کمیته امداد انجام می دهد مصداق بارز یک حرکت توأم با همت بلند است که بیش از همه از برنامه ریزی دقیق و حساب شده آن نشأت می گیرد.

وی خدمت در کمیته امداد را یک نعمت و لطف بزرگ الهی برای کارکنان این نهاد خدوم برشمرد و گفت: خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد با بسیاری از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها برای کمک به نیازمند و محرومان پای کار باشند

همه دستگاه ها برای کمک به نیازمند و محرومان پای کار باشند