مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 20:152021-07-10سياسي

خدمات رسانی به نیازمندان استان بوشهر در حال گسترش است


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از گسترش خدمات رسانی به نیازمندان استان خبر داد و گفت: همیشه آماده خدمت هستیم و دغدغه نیازمندان را داریم.

- ، محمد رضا میری عصر شنبه در دیدار با مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه اظهار داشت: همیشه آماده خدمت هستیم و دغدغه نیازمندان را داریم چرا که امروزه خدمت به محرومان جامعه یکی از سنگرهای دفاع در جنگ اقتصادی با دشمن است.

وی افزود: امروزه عرصه دفاع از کشور و مردم، حضور پرقدرت، با انگیزه و جهادی در مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی است تا اجازه ندهیم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خطری کشور و انقلاب را تهدید کند.

میری خاطر نشان کرد: خدمات رسانی کمیته امداد به مردم و نیازمندان تنها در کار اقتصادی و کمک معیشتی خلاصه نمی شود بلکه ارتقای فرهنگی نیز به حول قوه الهی در دستور کار است چراکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی جنگ روانی و اشاعه آسیب های اجتماعی را نیز در دستور کار دارد.

وی افزود: تلاش می کنیم با برداشتن موانع اقتصادی و فرهنگی مقابل ارتقای زندگی مردم، بستری را فراهم کنیم که مددجوی تحت حمایت با استفاده از خلاقیت و توانایی خویش توانمند شده و زندگی عزتمندانه را برای خود رقم بزند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه خدمت به محرومان روحیه و کار جهادی می خواهد گفت: تمام تلاش مجموعه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به نیازمندان استان بوشهر در حال گسترش است

خدمات رسانی به نیازمندان استان بوشهر در حال گسترش است