مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 01:452021-07-10پزشكي

6 درصد جمعیت اسدآباد واکسینه شده اند


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به تزریق 9519 دُز واکسن در این شهرستان، گفت: تاکنون در دُز اول 5857 نفر و در مرحله دوم 3672 نفر واکسینه شده اند که با این میزان تزریق در حال حاضر شش درصد جمعیت شهرستان واکسن شده اند.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به تزریق 9519 دُز واکسن در این شهرستان، گفت: تاکنون در دُز اول 5857 نفر و در مرحله دوم 3672 نفر واکسینه شده اند که با این میزان تزریق در حال حاضر شش درصد جمعیت شهرستان واکسن شده اند.

ایرج صالحی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه انجام واکسیناسیون همچنان در شهرستان در دست اجراست، اظهار کرد: خوشبختانه انجام این میزان واکسیناسیون در سطح شهرستان دارای تبعات و اثرات خوبی بوده و از میزان فوتی ها و نیز بستری افراد مُسن کرونایی در بیمارستان کاسته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در شهرستان به پایان رسیده و واکسیناسیون افراد 75 تا 80 سال در دست انجام بوده که به دلایل شایعات منفی میزان استقبال در سطح روستاها تا حدودی از تزریق واکسن پایین بوده که باید با فرهنگ سازی توسط بخشداری ها، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نسبت به این امر آگاهی بخشی شود، ضمن اینکه دانشکده علوم پزشکی نیز پیگیر واکسیناسیون افراد بوده و به گروه های هدف اطلاع رسانی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 درصد جمعیت اسدآباد واکسینه شده اند

6 درصد جمعیت اسدآباد واکسینه شده اند