مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-10ورزشي

سومین پویش ازدواج جوانان در هرمزگان برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از برگزاری سومین پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران در سال 1400 و پویش های مختلف با هدف ترویج ازدواج آسان با همراهی خیرین در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از برگزاری سومین پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران در سال 1400 و پویش های مختلف با هدف ترویج ازدواج آسان با همراهی خیرین در سال جاری خبر داد.

محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان صبح امروز (20 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اهمیت هفته ازدواج در حفظ و تحکیم بنیان خانواده و گسترش سنت حسنه ازدواج، اظهار کرد: برنامه های ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان به دستگاه های اجرایی استان با موضوع توجه به پویش ازدواج جوانان با همراهی خیری و بهره مندی از ظرفیت آنها در کمک رسانی به جوانان در موضوع ازدواج برای خدمات ارائه شده در هفته ازدواج ابلاغ شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن اول ذیحجه سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه (س) بیان کرد: ازدواج ساده و آسان باید الگویی برای ازدواج در جامعه برای جوانان باشدو ما باید از ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) الگو و درس ساده زندگی کردن را درجامعه ترویج دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین پویش ازدواج جوانان در هرمزگان برگزار می شود

سومین پویش ازدواج جوانان در هرمزگان برگزار می شود