مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-10اقتصادي

پایانه صادراتی فرش؛ زمینه ساز ایجاد بازار پایدار صادراتی مشاغل خانگی


مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با فعال شدن پایانه صادراتی فرش استان، برای دستبافه های مشاغل خانگی بازار پایداری ایجاد می شود.

- ایسنا/زنجان مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با فعال شدن پایانه صادراتی فرش استان، برای دستبافه های مشاغل خانگی بازار پایداری ایجاد می شود.

محسن جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان زنجان در تولید فرش ابریشمی و پشمی در کشور سرآمد بوده و در دوره ای، افزایش قیمت مواد اولیه باعث کاهش تولید فرش دستباف در استان شده است.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان فرش دستباف باعث رونق این صنعت می شود و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، سکوی پرتاب مناسبی برای پیشرفت این حوزه است و می تواند رونق گذشته را به این هنر - صنعت برگرداند.

این مسئول در رابطه با لزوم بازار پایدار فروش، ادامه داد: پایانه صادراتی فرش دستباف زنجان به عنوان نخستین پایانه در زمینه صادرات فرش دستباف در کشور است.

این پایانه فعالیت خود را از مهرماه پارسال آغاز کرده است و امور مربوط به صادرات این محصول را انجام می دهد.

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: فعالیت پایانه صادراتی فرش دستباف زنجان ضامن رونق تولید فرش و عرضه آن در بازارهای بین المللی است و می تواند در پایداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه صادراتی فرش؛ زمینه ساز ایجاد بازار پایدار صادراتی مشاغل خانگی

پایانه صادراتی فرش؛ زمینه ساز ایجاد بازار پایدار صادراتی مشاغل خانگی