مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-10سياسي

از توزیع لوازم التحریر تا بسته های معیشتی توسط ستاد فرمان امام


دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان گفت: همزمان با اعیاد پیش رو این قرارگاه اقدام به توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی در بین جامعه هدف خواهد کرد.

- رحمان هادی نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان (ره) همزمان با اعیاد غدیر و قربان اقدام به پخت غذای گرم و توزیع در بین نیازمندان خواهد کرد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان با بیان اینکه این ستاد 40 هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان توزیع خواهد کرد، افزود: این اقدام با مشارکت و همکاری گرو های جهادی، موکب ها و هیئات مذهبی انجام می شود.

وی از آماده سازی 60 سری جهیزیه به همت و مشارکت مسؤولان و خیران استان در قالب جهیزیه آسمانی خبر داد و بیان کرد: به مناسبت اعیاد پیش رو قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدام به تهیه جهیزیه میان زوج های جوان نیازمند کرده است.

هادی نژاد به تهیه و توزیع لوازم التحریر نیز اشاره کرد و گفت: از اوایل شهریور ماه سال جاری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان با اشاره به ادامه توزیع بسته های معیشتی توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی امام، خاطر نشان کرد: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توزیع لوازم التحریر تا بسته های معیشتی توسط ستاد فرمان امام

از توزیع لوازم التحریر تا بسته های معیشتی توسط ستاد فرمان امام