مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-11سياسي

دولت آینده فرهنگ خردورزی را در جامعه ترویج کند


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: دولت آینده مهم ترین کاری که باید در حوزه فرهنگ انجام دهد ترویج فرهنگ خردمند و خردورز در جامعه است که این امر سبب تقویت سرمایه اجتماعی می شود.

- ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: دولت آینده مهم ترین کاری که باید در حوزه فرهنگ انجام دهد ترویج فرهنگ خردمند و خردورز در جامعه است که این امر سبب تقویت سرمایه اجتماعی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر شاه نظری در گفت وگو با ایسنا درباره این موضوع که دولت جدید باید چه مسائلی را برای ارتقا و اعتلای فرهنگی جامعه مد نظر قرار دهد، اظهار کرد: فرهنگ، بنیاد زندگی تمدنی یک جامعه را شکل می دهد، چراکه فرهنگ در حقیقت ترکیبی از باورها، اعتقادات، پیشینه تاریخی و باورهای مذهبی بوده که سبک زندگی انسان ها بر آن استوار شده است.

وی افزود: پس هر جامعه ای که فرهنگ در مسائل سیاسی، اجتماعی و خانوادگی آن نهادینه شود و جامعه و انسان ها بر آن پایبند باشند می توان ادعا کرد که آن جامعه هم در حال رشد و توسعه یافتگی است و هم یک جامعه متمدن است.

برای مثال رعایت نظم در فرهنگ اجتماعی بها دادن به وقت انسان ها در محیط های اداری و.

است که اگر کارمندان ما در محیط های اداری و مردم در تعامل اجتماعی رعایت کنند می توان گفت که آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده فرهنگ خردورزی را در جامعه ترویج کند

دولت آینده فرهنگ خردورزی را در جامعه ترویج کند