مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-11اقتصادي

ایران یونجه وارد می کند!


رییس جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان تخصیص ارز دولتی به واردات محصول یونجه به عنوان نهاده های دامی گفت: خوشبختانه این اتفاق باعث کاهش قیمت این نهاده برای دامداران خواهد بود و دامداران در تامین یونجه مشکلی نخواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، اکبر فتحی در جلسه شورای عشایری شهرستان بناب با محوریت شناسایی و بررسی مسائل و مشکلات عشایر این منطقه با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، در ارتباط با اهمیت امنیت غذایی در جامعه اظهار داشت: امنیت ملی جامعه وابسته به امنیت نظامی، دفاعی و امنیت غذایی جامعه است و اگر امنیت غذایی تامین نشود، امنیت ملی جامعه به خطر می افتد و نقش کشاورزان، بهره برداران و فعالان اقتصادی حوزه کشاورزی در تامین امنیت غذایی بی بدیل است.

وی افزود: این عزیزان در نقش سربازان گمنام در دفاع و پاسداری از میهن تلاش می کنند و باید مورد حمایت دستگاه های دولتی و غیردولتی قرار بگیرند تا بتوانیم در شرایط سخت اقتصادی و در برابر دشمنان کنسانتره فاقد ارزش است، سخنی بیهوده و نادرست است.

 وی افزود: برای تعدیل قیمت کنسانتره باید میزان سهمیه کارخانجات تولید کننده کنسانتره بررسی شود تا با قیمت مناسب در اختیار دامداری های صنعتی و سنتی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران یونجه وارد می کند!

ایران یونجه وارد می کند!