مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-11اقتصادي

تا پایان دولت 6000 شغل در همدان ایجاد می شود


معاون اشتغال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان از ایجاد 6000 شغل از ابتدای امسال تا پایان دولت دوازدهم در استان همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون اشتغال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان از ایجاد 6000 شغل از ابتدای امسال تا پایان دولت دوازدهم در استان همدان خبر داد.

مصطفی قربانفر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری سه هزار و 150 شغل در استان همدان ایجاد شده که این آمار تا پایان دولت به شش هزار شغل، خواهد رسید.

قربانفر با بیان اینکه بیشتر اشتغال ایجاد شده در استان، درحوزه مشاغل خُرد و خانگی مانند سفال و صنایع دستی است، تصریح کرد: استان همدان، قطب صنایعی مانند سفال، سرامیک، مبل و منبت است و با ایجاد خوشه هایی در این زمینه ها می توانیم بیش از واحدهای بزرگ تولیدی، اشتغالزایی کنیم.

وی با اشاره به پرداخت 132 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده در ایام کرونا، توضیح داد: این تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده مانند پوشاک، صنایع دستی، کانون های تبلیغاتی، هتل ها، اماکن ورزشی است.

قربانفر ادامه داد: این تسهیلات، چهارماه تنفس دارد، سود آن 12 درصد است و بسته به نوع مشاغل و آسیب هایی که دیدند از 50 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان دولت 6000 شغل در همدان ایجاد می شود

تا پایان دولت 6000 شغل در همدان ایجاد می شود