مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-11سياسي

شاخص های عفاف و حجاب در ادارات کردستان رعایت شود


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: انتظار می رود در بدنه ادارات و سازمان های دولتی شاهد توجه ویژه به مبحث حجاب و عفاف باشیم و کارکنان آن ها الگوی جامعه باشند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سعید عسکری شنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته حجاب و عفاف با موضوع منشور والای آگاهی ویژه طلاب فارغ التحصیل خواهر که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف موجب ریشه کن شدن و حذف بسیاری از منکرات در جامعه می شود.

وی افزود: در سیره حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی کامل حجاب و عفاف آمده است که ایشان بهترین حالت برای یک زن مسلمان را زمانی می دانستند که نه او چشمش به نامحرمی بیافتد و نه نامحرمی او را ببیند البته این مهم به معنای عدم حضور و فعالیت بانوان در اجتماع نیست.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار داشت: بار اصلی این انقلاب به گردن خواهران و مادران حزب الهی و پا به کار بوده است و اگر حمایت ها، تشویق ها و از خودگذشتگی های آنها نبود این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: رعایت موازین شرعی در برخورد با نامحرم را از اهم واجبات است و ادارات و پرسنل اداری در نظام اسلامی باید الگوی رعایت حجاب و عفاف باشند تا این مسئله به سایر لایه های جامعه نیز گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های عفاف و حجاب در ادارات کردستان رعایت شود

شاخص های عفاف و حجاب در ادارات کردستان رعایت شود