مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-11فرهنگي

«اعجاز هنر موسیقی قرآن» تدوین شد/ کنکاش در نظریه مهم قرائت قرآن


یکی از پژوهشگران و ناشران فعال حوزه موسیقی از انتشار یک کتاب موسیقایی با نام «اعجاز هنر موسیقی قرآن» بر اساس نظریه «قرائت هفتگانه» ابن مجاهد خبر داد.

- یکی از پژوهشگران و ناشران فعال حوزه موسیقی از انتشار یک کتاب موسیقایی با نام اعجاز هنر موسیقی قرآن بر اساس نظریه قرائت هفتگانه ابن مجاهد خبر داد.

کامران همت پور پژوهشگر، ناشر، نوازنده و آهنگساز موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: یکی از عمده فعالیت هایی که طی ماه های اخیر به شدت روی آن متمرکز بودم تالیف کتاب پژوهشی اعجاز هنری موسیقی قرآن بود که بیش از 15 سال روی گردآوری و تالیف آن وقت صرف کردم و امیدوارم به زودی مقدمات انتشار سراسری آن فراهم شود.

البته در این حوزه منتظر پیدا کردن ناشر هستم که پس از قطعی شدن موضوع اطلاعات مربوط به ناشر را هم ارائه خواهم کرد.

وی افزود: یکی از کارهایی که مایل بودم برای انتشار این اثر از آن بهره مند شوم، مقدمه نوشتاری از مرحوم محمدرضا شجریان بود که سابقه بسیار درخشانی در عرصه تلاوت قرآن کریم داشت، از این رو تلاش خود را انجام دادم تا از مقدمه این هنرمند ارزنده موسیقی ایرانی برای نوشتن مقدمه استفاده کنم که متاسفانه اَجل مهلت نداد و من این توفیق را از دست دادم اما طبق رایزنی هایی که با حمیدرضا نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اعجاز هنر موسیقی قرآن» تدوین شد/ کنکاش در نظریه مهم قرائت قرآن

«اعجاز هنر موسیقی قرآن» تدوین شد/ کنکاش در نظریه مهم قرائت قرآن