مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:102021-07-11اقتصادي

پیش بینی جمع آوری کمک 5.5 میلیاردی با اجرای طرح قربانگاه در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در عید قربان سال گذشته مردم سخاوتمند این استان سه میلیارد تومان نذر قربانی به نیازمندان کمک کردند که تمامی آن بین نیازمندان توزیع شد.

- مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مردم نیکوکار خراسان شمالی در عید سعید قربان به صورت نقدی و گوشت گرم به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک داشتند، افزود: یک میلیارد و 900 میلیون تومان از این کمک ها توسط مراکز نیکوکاری و یک میلیارد و 100 میلیون تومان نیز از طریق هم افزایی کمیته امداد به این طرح کمک شده است.

وی بابیان اینکه در اجرای طرح قربانگاه، کمیته امداد نیز به نسبت هر میزان قربانی اهداشده توسط مردم، کمک به این طرح اختصاص داده و به نیازمندان پرداخت می کند، خاطرنشان کرد: پیش بینی امسال این نهاد برای جمع آوری کمک مردمی در طرح قربانگاه بیش از 5.

5 میلیارد تومان است.

وی در ادامه از اجرای طرح قربانگاه برای کمک به خانواده های نیازمند در عید قربان امسال خبر داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار امسال نیز می توانند با اهدای قربانی یا پرداخت نقدی کمک ها، در این طرح مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه طرح قربانگاه برای سومین سال پیاپی توسط کمیته امداد در عید سعید قربان برگزار می شود، اظهار کرد: این طرح باهدف کمک به معیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جمع آوری کمک 5.5 میلیاردی با اجرای طرح قربانگاه در خراسان شمالی

پیش بینی جمع آوری کمک 5.5 میلیاردی با اجرای طرح قربانگاه در خراسان شمالی