مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-11فرهنگي

اهالی نشر مشکلات جدی دارند/معضل قاچاق نسخه های خطی کردستان


نویسندگان،ناشران و شاعران بسیاری در کشور با مشکلات جدی مادی، تبلیغاتی، نشر و توزیع، تامین کاغذ و مواد اولیه روبه رو هستند و از ارائه آثار خوب خود به جامعه عاجزند.

- به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، افتتاحیه سلسله مراسم تجلیل از تبار قلم که به تجلیل از نویسندگان بومی استان های تهران، البرز و کردستان اختصاص دارد، دیروز شنبه 19 تیر با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی، هادی آشتیانی مدیرکل امور فرهنگی، مریم عربلو شاعر و کارشناس مجری، بهزاد کرم الهی دبیر محافل ادبی استان کردستان، خسرو عباسی دبیر محافل ادبی استان البرز و مدیران کل و جمعی از اهالی قلم این سه استان از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مختارپور ضمن تبریک روز قلم گفت: درباره اهمیت ادبیات زیاد نباید صحبت کرد، چرا که امر پیچیده و مبهمی نیست و بسیار واضح است.

خوشبختانه کشور ما و ملت ما بهره مند از یکی از غنی ترین گنجینه های معرفتی، ادبی و فرهنگی در جهان است و کمتر ملتی را سرغ داریم که اینقدر ذخایر فرهنگی و ادبی داشته باشد.

چالش های امروز پیش روی فعالان فرهنگی و ادبی وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، به نظر می رسید که اقتضائات ایجاب می کند که مسائل مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی نشر مشکلات جدی دارند/معضل قاچاق نسخه های خطی کردستان

اهالی نشر مشکلات جدی دارند/معضل قاچاق نسخه های خطی کردستان