مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-11اقتصادي

خاموشی ها براساس سهمیه ی تکلیفی انجام می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر این که شرکت های توزیع برق، نقشی در تولید برق ندارند، گفت: خاموشی ها براساس میزان سهمیه ی تکلیفی انجام می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر این که شرکت های توزیع برق، نقشی در تولید برق ندارند، گفت: خاموشی ها براساس میزان سهمیه ی تکلیفی انجام می شود.

عادل کاظمی ضمن عذرخواهی از مردم و مشترکان فهیم شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر بابت اعمال خاموشی های اخیر گفت: متاسفانه طی سال های اخیر، با گرم شدن بیش از پیش دمای هوا و کاهش نزولات آسمانی و در نتیجه کاهش تولید نیروگاه های برق آبی، میزان مصرف انرژی بر تولید برق پیشی گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های توزیع، نقشی در تولید برق ندارند، یادآور شد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز، تنها وظیفه ی توزیع برق براساس سهمیه ی تکلیفی و تحویلی را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا تلاش و سیاست برق تبریز همواره بر توزیع عادلانه و بدون هیچگونه تبعیض در اعمال برنامه های خاموشی در نقاط مختلف شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر است، خاطرنشان کرد: برای این منظور مشترکان صنعتی حوزه ی بهره برداری خود را به 6 منطقه و مشترکان خانگی و تجاری را به 5 منطقه تقسیم کرده ایم و خاموشی با برنامه ی برق تبریز براس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ها براساس سهمیه ی تکلیفی انجام می شود

خاموشی ها براساس سهمیه ی تکلیفی انجام می شود