مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-11سياسي

تقویت صنعت گردشگری رویکرد این دوره مجلس است


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ظرفیت ثبت جهانی بافت تاریخی یزد برای تقویت صنعت گردشگری استان استفاده شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار عصر دیروز در نشست با رییس و دبیر کارگروه مشورتی گردشگری نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت 18 تیر سالروز ثبت جهانی بافت تاریخی یزد اظهار کرد: ثبت جهانی بافت تاریخی ظرفیتی بسیار خوب برای توسعه صنعت گردشگری استان است.

وی افزود: قطعا این اقدام برای استان یزد یک ظرفیت ارزشمندی است که می تواند زمینه توسعه هرچه بیشتر صنعت گردشگری استان را فراهم کند اما اگر به آن توجه نکنیم قطعا بسیار متضرر می شویم.

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که به گردشگری باید به عنوان یک صنعت آینده ساز توجه کنیم، گفت: با وجودی که شرایط فعلی برای گردشگری چندان مطلوب نیست اما نباید از این صنعت غفلت شود.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد تصریح کرد: در حال انجام فعالیت هایی هستیم که علاوه بر ترویج فرهنگ گردشگری و توجه به این صنعت، زیرساخت های مورد نیاز هم فراهم شود تا نهایتا این صنعت به معنای واقعی خودش شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت صنعت گردشگری رویکرد این دوره مجلس است

تقویت صنعت گردشگری رویکرد این دوره مجلس است