مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-11فناوري

عملکرد موفقیت آمیز یک حسگر زیستی در تشخیص کووید-19


پژوهشگران استرالیایی در بررسی جدید خود، یک حسگر زیستی ابداع کرده اند که عملکرد موفقیت آمیزی در آزمایش های تشخیص کووید-19 داشته است.

- پژوهشگران استرالیایی در بررسی جدید خود، یک حسگر زیستی ابداع کرده اند که عملکرد موفقیت آمیزی در آزمایش های تشخیص کووید-19 داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نانومگزین، پژوهشگران موسسه سلطنتی فناوری ملبورن (RMIT University) با همکاری استارتاپ استرالیایی Soterius ، یک حسگر زیستی ابداع کرده اند که می تواند کروناویروس و انواع آن را حتی در مقادیر کم تشخیص دهد.

این حسگر قابل اطمینان، دقیق و غیرتهاجمی می تواند نتایج را طی یک دقیقه ارائه کند تا اگر شخصی به انجام دادن آزمایش کووید-19 و قرنطینه نیاز داشته باشد، پیش از وارد شدن به محیط کار به او هشدار دهد.

پژوهشگران موسسه سلطنتی فناوری ملبورن و استارتاپ Soterius سعی دارند نخستین نمونه موفقیت آمیز این حسگر را در اوایل سال 2022 تجاری سازی کنند.

این فناوری، در استرالیا تولید خواهد شد و قرار است در اختیار بیمارستان ها قرار داده شود و در محیط های پر ازدحامی مانند مراکز مراقبت از سالمندان، فرودگاه ها، مدارس و هتل های تحت قرنطینه به کار برود.

آلسدر وود (Alasdair Wood)، از بنیانگذاران استارتاپ Soterius گفت: حسگرهای تشخیص ویروس که در حال حاضر ارائه می شوند، بزرگ هستند، انرژی زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد موفقیت آمیز یک حسگر زیستی در تشخیص کووید-19

عملکرد موفقیت آمیز یک حسگر زیستی در تشخیص کووید-19