مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-11سياسي

آیت الله خامنه ای رهبری الهی است


دبیر کل حزب وحدت المسلمین پاکستان گفت: همان طور که تجزیه سوریه می توانست برای ایران مشکل ایجاد کند، تجزیه افغانستان هم می تواند برای کشورهای همسایه خطرناک باشد.

- ایسنا/قم دبیر کل حزب وحدت المسلمین پاکستان گفت: همان طور که تجزیه سوریه می توانست برای ایران مشکل ایجاد کند، تجزیه افغانستان هم می تواند برای کشورهای همسایه خطرناک باشد.

حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری در نشست خبری درباره اوضاع افغانستان که در دفتر مجلس وحدت مسلمین پاکستان در قم برگزار شد، عنوان کرد: در چندین سال گذشته تحولات درونی افغانستان مستقیماً بر پاکستان تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: قبل از حادثه 11 سپتامبر دولتی در پاکستان ساکن می شود که گوش به فرمان آمریکا بود؛ امروز آمریکایی ها بعد از 20 سال از افغانستان بازگشته و تأثیر آن در پاکستان هم خود را نشان می دهد.

دبیر کل حزب وحدت مسلمین پاکستان بابیان اینکه آمریکا به دنبال این بود که پاکستان را در سیستم تک قطبی جهانی هضم کند که بحمدالله شکست خورد، ادامه داد: امروز آمریکایی ها به طالبان مشروعیت داده اند؛ آمریکا داعش را در عراق و سوریه بوجود آورد و گروه های مختلف تروریستی دست پخت این دولت مستبد در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خامنه ای رهبری الهی است

آیت الله خامنه ای رهبری الهی است