مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-11پزشكي

این خانواده ماه ها آواره کوچه و خیابان هستند!


اکنون جوان 30 ساله خوزستانی از بیماری ژنتیکی «کیندلر» رنج می برد و دیگر تاب و توان درمان بیماری و گذران زندگی حداقلی را ندارد؛ او حالا چند وقتی است آواره کوچه و خیابان شده و بدون داشتن سرپناهی با همسر و کودک 2 ساله خود روزگار سختی را می گذراند! - گروه جامعه خبرگزاری فارس: درمانده و مضطرب پایش به خبرگزاری می رسد.

بی تاب و مغموم روبرویم می نشیند و سرش را پایین انداخته و در غم نداری و خالی بودن دستش در تامین هزینه روزمره زندگی غوطه ور است.

چهره آفتاب سوخته و نحیف او حکایت از مردان زحمتکش جنوب است اما آنچه دل می سوزاند و حال آدم را دگرگون می کند، دستان پر زخم و تاول زده اوست.

بله، این جوان 30 ساله از بیماری ژنتیکی و خاص پوستی به نام کیندلر رنج می برد؛ همان بیماری که حالا چندین سال است امانش را بریده و هر روز او را روانه مطب و بیمارستان پوست می کند.

بیماری آزار دهنده ای که به گفته پزشکان باید به واسطه آسیب پذیر بودن در مقابل خود پس از یکسال دستفروشی در تهران دچار وضعیت اقتصادی سخت و آزار دهنده ای شده است؛ به طوری که بیش از دو ماه است که به دلیل عدم سرپناه و ناتوانی در پرداخت اجاره خانه چاره ای جز زندگی در فضای باز مرقد امام راحل(ره) آن هم در گرمای طاقت فرسای تابستان ندارد و روزها و شبهای گرم تابستان را همراه با کودک دو ساله و همسر خود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خانواده ماه ها آواره کوچه و خیابان هستند!

این خانواده ماه ها آواره کوچه و خیابان هستند!