مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-11سياسي

مختارپور: اهالی نشر با مشکلات جدی توزیع، تامین کاغذ و مواد اولیه روبه رو هستند


نویسندگان، ناشران و شاعران بسیاری در کشور با مشکلات جدی مادی، تبلیغاتی، نشر و توزیع، تامین کاغذ و مواد اولیه روبه رو هستند و از ارائه آثار خوب خود به جامعه عاجزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، افتتاحیه سلسله مراسم تجلیل از تبار قلم که به تجلیل از نویسندگان بومی استان های تهران، البرز و کردستان اختصاص دارد، شنبه 19 تیر ماه با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی، هادی آشتیانی، مدیرکل امور فرهنگی، مریم عربلو، شاعر و کارشناس مجری، بهزاد کرم الهی دبیر محافل ادبی استان کردستان، خسرو عباسی دبیر محافل ادبی استان البرز و مدیران کل و جمعی از اهالی قلم این سه استان از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد.

* چالش های امروز پیش روی فعالان فرهنگی و ادبی علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز قلم طی سخنانی درباره اهمیت ادبیات و تکریم اهالی قلم گفت: درباره اهمیت ادبیات زیاد نباید صحبت کرد، چرا که امر پیچیده و مبهمی نیست و بسیار واضح است.

خوشبختانه کشور ما و  ملت ما بهره مند از یکی از غنی ترین گنجینه های معرفتی، ادبی و فرهنگی در جهان است و کمتر ملتی را سرغ داریم که اینقدر ذخایر فرهنگی و ادبی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختارپور: اهالی نشر با مشکلات جدی توزیع، تامین کاغذ و مواد اولیه روبه رو هستند

مختارپور: اهالی نشر با مشکلات جدی توزیع، تامین کاغذ و مواد اولیه روبه رو هستند