موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-11فناوري

دوربین دوال گوشی های شیائومی برای عکاسی حرفه ای


دوربین یکی از قطعات جذاب گوشی های هوشمند به حساب می آید، و قابلیت هایی که امروزه به این دوربین ها اضافه شده، برای طرفداران عکاسی جالب توجه است.

- یکی از این ویژگی های فوق العاده، دوربین دوال است که بین افرادی که به عکاسی علاقه مند هستند، طرفدار زیادی دارد.

این قابلیت، دقت عمل بالا و عملکرد فوکوس بهتری به خصوص در نور کم دارد، اما متاسفانه این ویژگی دوربین، بر روی قیمت گوشی تاثیرگذار است.

اگر دوست دارید عکس هایی با کیفیت بالا ثبت کنید، و دنبال گوشی شیائومی با دوربین فوق العاده هستید، من در این مقاله می خواهم لیستی از بهترین دوربین های گوشی شیائومی را بررسی کنم.

گوشی Xiaomi در لیپک با قیمت های متفاوتی وجود دارد، قبل از خرید، حتما قیمت و امکانات لیست این مقاله را بررسی کنید، و بعد تصمیم بگیرید.

1.

گوشی Xiaomi Redmi Pro 128 GB ردمی پرو با دوربین دوال 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی با قابلیت های پاناروما، HDR و فوکوس لمسی، یکی از گوشی های رده پایین شیائومی است و به طور کلی با این گوشی عکس های شفاف و با کیفیت بالایی می توانید ثبت کنید.

و فیلم برداری، با کیفیت FULL HD نیز از قابلیت های دیگر دوربین آن می باشد و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد، همچنین از حافظه جانبی microSD تا 256 گیگ پشتیبانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین دوال گوشی های شیائومی برای عکاسی حرفه ای

دوربین دوال گوشی های شیائومی برای عکاسی حرفه ای