مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-11ورزشي

استعدادهای والیبال بانوان ابرکوه نیازمند حمایت هستند


مسئول ورزش بانون ابرکوه از قرار گرفتن نام سه نفر از بانوان والیبالیست ابرکوهی در لیست 14 نفره نهایی تیم والیبال نوجوانان استان جهت شرکت در مسابقات لیگ دسته دو کشور خبر داد.

- ایسنا/یزد مسئول ورزش بانون ابرکوه از قرار گرفتن نام سه نفر از بانوان والیبالیست ابرکوهی در لیست 14 نفره نهایی تیم والیبال نوجوانان استان جهت شرکت در مسابقات لیگ دسته دو کشور خبر داد.

لیلا حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در مسابقات انتخابی استان یزد، نام مهدیه السادات عظیمی ، فاطمه السادات زارع زاده و فاطمه میری به عنوان بازیکنان برتر انتخاب شده و همراه با 12 بازیکن دیگر از سایر شهرستان ها، برای حضور در تیم نماینده استان یزد جهت شرکت در مسابقات لیگ دسته دو کشور قرار دارد.

وی با بیان این که بیش از 400 نفر از بانوان ورزشکار ابرکوهی در رشته والیبال فعالیت دارند، گفت: در شهر مهردشت، روستاهای بخش بهمن، شهر ابرکوه و روستاهای ده عرب و صفی آباد از بخش مرکزی، رشته والیبال فعال است و ورزشکاران مستعدی نیز در این زمینه پرورش یافته اند.

حسینی از فعالیت هفت مدرسه والیبال ویژه بانوان در شهرستان خبر داد و افزود: آموزش والیبال از پایه و مبتدی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مدارس والیبال انجام می شود ولی امکان فعالیت این رشته ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای والیبال بانوان ابرکوه نیازمند حمایت هستند

استعدادهای والیبال بانوان ابرکوه نیازمند حمایت هستند