مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-11فرهنگي

«تریلی تئاتر سیار» برای کودک و نوجوان از آنچه بود تا آنچه باید باشد


به انگیزه روز ادبیات کودک و نوجوان به همراه چند نفر از هنرمندان نام آشنای عرصه تئاتر و ادبیات کودک و نوجوان به بررسی مصادیق فعالیت های فرهنگی اثرگذار در طول چند دهه اخیر پرداختیم.

- تریلی تئاتر سیار برای کودک و نوجوان از آنچه بود تا آنچه باید باشد ایسنا/قزوین به انگیزه روز ادبیات کودک و نوجوان به همراه چند نفر از هنرمندان نام آشنای عرصه تئاتر و ادبیات کودک و نوجوان به بررسی مصادیق فعالیت های فرهنگی اثرگذار در طول چند دهه اخیر پرداختیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا توجهات مقطعی به مقوله هنر و در حاشیه قرار گرفتن آثار و تألیف هایی که به نوبه خود می تواند به مثابه یک مکتب جدید در این عرصه به حیات هنری خود ادامه دهد و موجب رشد و به بلوغ رساندن افکار و ایدئولوژی های خاصی برای پرورش مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان گردد گاه بنا به دلایل متعددی از جمله نارسایی مدیریتی به قهقرا می رود.

در این گزارش در کنار تنی چند از اهالی تئاتر کودک و نوجوان، علی فروتن، حمید گلی و خدیجه مهدوی به بررسی مصداقی از این موضوع با عنوان تریلی تئاتر سیار و سرنوشتن در چند دهه پرداخته ایم.

خدیجه مهدوی، کارشناس تئاتر و مدرس متدولوژی آموزشی درابتدا با بیان مطالبی درخصوص اهمیت هنر برای پرورش کودکان به تاریخچه شکل گیری تریلی تئاتر سیار کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تریلی تئاتر سیار» برای کودک و نوجوان از آنچه بود تا آنچه باید باشد

«تریلی تئاتر سیار» برای کودک و نوجوان از آنچه بود تا آنچه باید باشد