مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-11بين الملل

یورش خانواده های قربانیان انفجار بیروت به منزل وزیر کشور


خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت در اعتراض به مخالفت وزیر کشور لبنان با درخواست قضایی برای بازجویی مدیر کل دستگاه امنیت عمومی این کشور در پرونده انفجار بندر بیروت، - خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت در اعتراض به مخالفت وزیر کشور لبنان با درخواست قضایی برای بازجویی مدیر کل دستگاه امنیت عمومی این کشور در پرونده انفجار بندر بیروت، به منزل وزیر کشور لبنان یورش بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ده ها تن از خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت در اعتراض به مخالفت محمد فهمی، وزیر کشور لبنان با ارجاع یکی از مسؤولان امنیتی این پرونده به دستگاه قضایی برای بازجویی، به حیاط منزلش یورش بردند.

این یورش پس از آن انجام شد که خانواده های یاد شده در اطراف منزل فهمی در بیروت تجمع اعتراضی به راه انداخته بودند، در واقع تعدادی از این معترضان خشمگین از حصار آهنی ورودی ساختمان عبور کردند که در مقابل نگهبانان ساختمان مانع از پیشروی بیشتر آنها شدند.

معترضان در این تجمع تصاویر فرزندانشان را که در اثر انفجار جان خود را از دست داده بودند، در دست گرفته و از وزیر کشور لبنان خواستند به دستگاه قضایی اجازه پیگیری و بازجویی از عباس ابراهیم، مدیرکل دستگاه امنیت عمومی این کشور را بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش خانواده های قربانیان انفجار بیروت به منزل وزیر کشور

یورش خانواده های قربانیان انفجار بیروت به منزل وزیر کشور