مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-11سياسي

مجتمع تبلیغی فرهنگی اردستان تنها 8 درصد پیشرفت دارد


رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: ساخت مجتمع فرهنگی تبلیغی اردستان که مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب است تاکنون تنها هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- سید جواد حیدری طبا در گفت وگو با ، در برنامه های تبلیغی و فرهنگی نسبت به سال های قبل متفاوت بود و عمده فعالیت ها در زمینه مسائل فرهنگی و تبلیغی از جمله فعالیت های مؤسسه های قرآنی در قالب فضای مجازی انجام شد.

وی با اشاره به سالگرد واقعه مسجد گوهر شاد و کشف حجاب رضاخانی، خاطرنشان کرد: با توجه به گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، بانوان باید با استعانت از خداوند متعال عفاف و پاکدامنی و مردان نیز علاوه بر عفاف و پاکدامنی، غیرت مردانگی را پیشه کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی، بحث تبلیغ دینی با حضور حدود 70 روحانی با برگزاری برنامه های وعظ و اندرز، بیان احکام، ارشاد، کمک های مومنانه و تواصی به حق در مساجد شهرستان اردستان انجام شد.

تبلیغ حضور حداکثری در انتخابات 1400 توسط روحانیون اردستانی وی با اشاره به اینکه تبلیغ حضور حداکثری در انتخابات 1400 توسط روحانیون در مساجد انجام شد، گفت: با همکاری ائمه جمعه و حوزه های علمیه، جلسات فصلی با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و تبلیغی در طول ماه های اخیر برگزار و سلسله جلساتی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع تبلیغی فرهنگی اردستان تنها 8 درصد پیشرفت دارد

مجتمع تبلیغی فرهنگی اردستان تنها 8 درصد پیشرفت دارد