مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-11اقتصادي

کلنگ زنی احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در کیار تا پایان هفته


نماینده مردم شهرستان های کیار، فارسان، اردل و کیار در مجلس گفت: کلینیک تأمین اجتماعی شهرستان کیار در یک هزار مترمربع با 300میلیارد تومان اعتبار و با تجهیزات کامل افتتاح می شود.

- قدرت الله حمزه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص وضعیت درمانی شهرستان های اردل، کوهرنگ و کیار گفت: متأسفانه این شهرستان ها مراکز درمانی ندارند و طبق پیگیری های صورت گرفته مقدمات احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان کیار فراهم شده و تا پایان هفته جاری کلنگ این مرکز به زمین خواهد خورد.

نماینده مردم شهرستان های کوهرنگ، فارسان، اردل و کیار در مجلس افزود: این کلینیک در یک هزار مترمربع با 300 میلیارد تومان اعتبار و با تجهیزات کامل افتتاح می شود و مراکز دو شهرستان دیگر نیز در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: راه اندازی کارگاه های تولیدی جونقان یکی دیگر از طرح های در دست اقدام است که یک هزار هکتار زمین در اختیار شرکت های صنعتی و کشاورزی گذاشتند اما بازدهی خوبی نداشته که اگر به نتیجه برسند 50 درصد بیکاری استان حل می شود.

حمزه در پایان بیان کرد: بانک ها چهار الی پنج  شرکت را از چرخه تولید خارج کردند که با چندین سرمایه گذار جلساتی برگزار شد اما هنوز به نتیجه نرسیده است و به محض جذب سرمایه گذار مشکلاتی از این قبیل هم حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در کیار تا پایان هفته

کلنگ زنی احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در کیار تا پایان هفته