مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-11اقتصادي

اجرای فاز دوم هوشمندسازی پست های بدون بهره بردار در یزد


مدیر امور انتقال شرکت برق منطقه ای یزد از اتمام و بهره برداری از فاز دوم طرح هوشمندسازی پست های بدون اپراتور این شرکت خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر امور انتقال شرکت برق منطقه ای یزد از اتمام و بهره برداری از فاز دوم طرح هوشمندسازی پست های بدون اپراتور این شرکت خبر داد.

محمدصالح دشتی با اشاره به این که فاز اول این طرح شامل هوشمند سازی هفت پست بدون اپراتور در سال 98 اجرا شده است، تصریح کرد: فاز دوم این طرح به منظور اجرای سیستم هوشمندسازی سه پست بدون اپراتور دیگر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در سال 99 کلید خورد و در اسفند 99 نیز این طرح تحویل موقت شده و به بهره برداری رسید.

وی هدف از اجرای این طرح را صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان پست ها، افزایش طول عمر مفید تجهیزات، افزایش کیفیت سرویس دهی، کاهش هزینه ها، افزایش امنیت، دسترسی و کنترل آسان تر و از راه دور تاسیسات روشنایی و سرمایش و گرمایش، قابلیت گزارش گیری و برنامه ریزی دقیق برای عملکردهای مورد نیاز در ساختمان پست ها دانست.

مهدی رفیع کارشناس امور انتقال نیرو و مجری طرح هوشمندسازی پست های بدون اپراتور در شرکت برق منطقه ای یزد نیز برداشت اطلاعات، انتخاب پیمانکار، خریداری و تامین اجناس و تجهیزات مورد نیاز اجرای پروژه را از مراحل اولیه اجرای این طرح عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم هوشمندسازی پست های بدون بهره بردار در یزد

اجرای فاز دوم هوشمندسازی پست های بدون بهره بردار در یزد