مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-11اقتصادي

تبعیض دولت علیه گرمسار و آرادان/ مشکل 50 ساله آب شرب حل نمی شود


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه 50 سال است که تمام مسئولان وعده آب شیرین گرمسار می دهند اما خبری نمی شود، گفت: از رییس جمهور به خاطر تبعیض علیه گرمسار انتقاد داریم.

- ، درباره مشکلات عشایر شهرستان های گرمسار، آرادان و شهر ایوان کی، بیان کرد: هفته گذشته سفر رییس امور عشایری کشور به آرادان و ایوان کی را شاهد بودیم که یکی از مصوبات این سفر، اختصاص 100 مورد تسهیلات ارزان قیمت به عشایر برای کاهش مشکلاتشان در آرادان است.

وی با بیان اینکه امور عشایری همچنین 50 دستگاه خورشیدی برای آب عشایر را اختصاص داده که هرکدام قیمتی معادل 50 میلیون تومان دارند، افزود: مجوز استقلال تعاونی عشایر برای رفع مشکلات این قشر در زمینه تولید و فروش صادر شده است.

عملکرد ضعیف علوم پزشکی سمنان عضو خانه ملت با بیان اینکه بازدید از وضعیت آبرسانی عشایر ایوان کی و آرادان صورت گرفته و از نزدیک مشکلات عشایر را به رییس امور عشایری کشور منتقل کردیم، ابراز کرد: خوشبختانه در زمینه عشایر اقدامات خوبی به خصوص در زمینه تأمین آب صورت گرفته است.

مطهری درباره تجهیز بیمارستان معتمدی گرمسار نیز گفت: در دیدار با نمکی وزیر بهداشت برخی امکانات برای تجهیز بیمارستان اخذ و برخی مشکلات ایوان کی نیز در این جلسه مطرح شد هرچند تا کنون این موضوع محقق نشده است زیرا علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض دولت علیه گرمسار و آرادان/ مشکل 50 ساله آب شرب حل نمی شود

تبعیض دولت علیه گرمسار و آرادان/ مشکل 50 ساله آب شرب حل نمی شود