مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-11اقتصادي

اهدای 55 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) 55 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز اهداء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای سال تا کنون 175 سری جهیزیه به ارزش 2  میلیارد و 625 میلیون تومان به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد اهداء شد ه است.

فلاح قنبری با اشاره به اینکه کمک هزینه جهیزیه اهدایی به نوعروسان تحت حمایت از محل صدقات، حامیان و مراکز نیکوکاری البرز تأمین و پرداخت می شود، افزود: جهیزیه تهیه شده برای زوج های جوان در قالب لوازم اصلی زندگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و ماشین لباسشویی که هر سری جهیزیه به ارزش 15 میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز اضافه کرد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است.

وی بابیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تأکید کرد: به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 55 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند

اهدای 55 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند