مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-11اقتصادي

نوعی نانو بتن الیافی در شرکت دانش بنیان دانشگاه تبریز تولید شد


یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز، موفق به تولید نوعی نانو بتن الیافی شد که قابل استفاده به عنوان ماده جایگزین انواع دریچه های چدنی و پلیمری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز، موفق به تولید نوعی نانو بتن الیافی شد که قابل استفاده به عنوان ماده جایگزین انواع دریچه های چدنی و پلیمری است.

شرکت دانش بنیان لرزه پایدار آذربایجان طی چندین سال فعالیت تحقیقاتی خود در دانشگاه تبریز، موفق به تولید نوعی نانو بتن الیافی شده که قابل استفاده به عنوان ماده جایگزین انواع دریچه های چدنی و پلیمری است.

بر اساس این گزارش، این دریچه ها در شبکه های زیر ساختی اعم از آب و فاضلاب، گاز رسانی و مخابرات به صورت گسترده ای استفاده می شوند.

تولید صنعتی این دریچه ها از اوایل سال 1398 آغاز شده و در شرکت های آب و فاضلاب ، شرکت ملی گاز و شهرداری ها استفاده می شود.

بر پایه همین گزارش، شرکت دانش بنیان لرزه پایدار آذربایجان در سال 1393 تاسیس شده و عمده فعالیت های شرکت لرزه پایدار آذربایجان در ابتدا فعالیت های آموزشی و پیشبرد هدف دانش بنیان روش جدید مقاوم سازی سازه های بنایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوعی نانو بتن الیافی در شرکت دانش بنیان دانشگاه تبریز تولید شد

نوعی نانو بتن الیافی در شرکت دانش بنیان دانشگاه تبریز تولید شد