مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-11سياسي

77 درصد مخاطبان به اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر اعتماد دارند


مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: 77 درصد مخاطبان به اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر اعتماد دارند.

- ، سید حسین ناظر صبح یکشنبه در نشست مدیران صدا و سیما با استاندار بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد تعامل دو طرفه بین استانداری و رسانه ملی هستیم.

وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیمای بوشهر زیر نظر استان فارس بود اما با آغاز جنگ تحمیلی با فعالیت یک فرستنده رادیویی در مهرماه سال 59 از استان فارس مستقل شد و فعالیت خود را با آژیر قرمز و اعلامیه های مربوط به جنگ فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر بیان کرد: در سال 61 با افتتاح فرستنده کوه مند در استان فعالیت تلویزیونی شبکه بوشهر، سال 67 شبکه استانی رادیو و در سال 83 فعالیت شبکه استانی بوشهر شروع شد.

ناظر با بیان اینکه صدا و سیمای بوشهر تاکنون 15 مدیرکل داشته است افزود: این مرکز چهار شهید، هشت جانباز و دو آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه در طول 40 سال فعالیت صدا و سیمای مرکز بوشهر، تاکنون 160 جایزه مختلف در جشنواره ها کسب کرده گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته میزان رضایتمندی و جذب مخاطب در صدا و سیمای مرکز بوشهر از میانگین کشوری بالاتر است، به طوری که 77 درصد مخاطبان به اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر اعتماد داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 درصد مخاطبان به اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر اعتماد دارند

77 درصد مخاطبان به اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر اعتماد دارند