مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-11سياسي

نقش ادبیات در دوران کرونا


مراسم افتتاحیه «وبینار بین المللی ادبیات در روزگار کرونا» با بحث درباره مناسبات میان ادبیات و بحران های اجتماعی در طول تاریخ و بحرانی چون کرونا برگزار شد.

- مراسم افتتاحیه وبینار بین المللی ادبیات در روزگار کرونا با بحث درباره مناسبات میان ادبیات و بحران های اجتماعی در طول تاریخ و بحرانی چون کرونا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، آیین افتتاحیه وبینار بین المللی ادبیات در روزگار کرونا روز شنبه (نوزدهم تیرماه 1400) با حضور ایوب دهقانکار (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران)، حمیدرضا نمازی (دبیر علمی وبینار) و مصطفی راضی جلالی (مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران) در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

در ابتدای این آیین، ایوب دهقانکار درباره چرایی برگزاری وبینار بین المللی ادبیات در روزگار کرونا اظهار کرد: همان طور که از عنوان همایش به خوبی پیداست، این همایش دو محور دارد؛ ادبیات و کرونا.

در نگاه اول ممکن است ادبیات به عنوان یکی از شاخه های علوم انسانی که خود شامل نظم، نثر، عروض و قافیه، صرف، نحو، معانی، بدیع و.

می شود با یک ویروس آزمایشگاهی به نام کووید 19 که حاصل کشف دانشمندان علوم پزشکی است، نه تنها ارتباط چندانی نداشته باشند، بلکه کاملا ناسازگار و به قول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ادبیات در دوران کرونا

نقش ادبیات در دوران کرونا