مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-11اقتصادي

مصرف برق با میزان تولید فاصله زیادی دارد


استاندار فارس با بیان اینکه مصرف برق نسبت به تولید آن در استان پیشی گرفته است، گفت: در زمان بار حدود 4500 مگابایت برق نیاز داریم اما سقف تعیین شده برای ما 2884 مگابایت است.

- عنایت الله رحیمی یکشنبه 20 تیرماه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: استان ها تنها اختیار انتقال و توزیع برق را به عهده دارند و تولید برق به عهده نیروگاه هاست.

او افزود: تاکید ما این است که در اعمال خاموشی ها رعایت حال صنعت مدنظر باشد و با برنامه زمانبندی مشخص، انجام شود.

استاندار فارس تاکید کرد که زمان قطعی برق با توجه به الزمات و محدودیت ها و مقدورات برای نمایندگان هر صنفی تبیین شود تا شاهد مشکلات کمتری برای صنوف باشیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: سامانه ای را وزارت نیرو برای جبران خسارت ها پیش بینی کرده که برابر قراردادها این موضوع باید پیگیری شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: صنعتگران، کارآفرینان و تولید کنندگان در ایام سخت تحریم ها و کرونا جانانه پای کار بودند و علی رغم اینکه با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتند اما نگذاشتند چرخه اقتصاد کشور از حرکت بایستد و مایحتاج عمومی مردم را تامین کردند.

استاندار فارس افزود: اشارات آسیب شناسی تاریخی در این جلسه در بخش قوانین مطرح شد که واقعیت های امروز جامعه ما در حوزه تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق با میزان تولید فاصله زیادی دارد

مصرف برق با میزان تولید فاصله زیادی دارد