مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-11اقتصادي

اختصاص 68 میلیارد ریال تسهیلات برای احداث هتل آپارتمان در ده چشمه فارسان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در استان گفت: پرداخت 68 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای احداث هتل آپارتمان دو ستاره ده چشمه در مجاورت کانون گردشگری پیرغار شهرستان فارسان به تصویب رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد جوادی صبح امروز در حاشیه بازدید از زیرساخت ها و تاسیسات گردشگری شهرستان فارسان با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در چهارمحال و بختیاری، گفت: پرداخت 68 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای احداث هتل آپارتمان دو ستاره ده چشمه در مجاورت کانون گردشگری پیرغار شهرستان فارسان به تصویب رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری  ادامه داد: برآورد سرمایه گذاری اجرای این طرح 120 میلیارد ریال است.

وی افزود: از این میزان تاکنون 50 میلیارد ریال آن هزینه شده که 25 میلیارد ریال آورده سرمایه گذار و 25 میلیارد ریال از محل پرداخت تسهیلات بانکی بوده است.

جوادی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث هتل آپارتمان 2 ستاره ده چشمه تاکنون 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: هتل آپارتمان 2ستاره ده چشمه در زمینی به وسعت یک هزار و 700 مترمربع با 2 هزار و 285 متر مربع زیربنا در هفت طبقه احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 68 میلیارد ریال تسهیلات برای احداث هتل آپارتمان در ده چشمه فارسان

اختصاص 68 میلیارد ریال تسهیلات برای احداث هتل آپارتمان در ده چشمه فارسان