مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-11سياسي

جوکار: لایحه همسان سازی حقوق ها در صحن مجلس تصویب شد


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی عدالت در توزیع خدمات را ضروری دانست و بیان کرد: خوشبختانه همسان سازی حقوق ها در صحن مجلس تصویب و در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان این که بر اساس برخی اقدامات انجام شده به نظر می رسد که انسان به رفاه نسبی رسیده اما در حقیقت چنین نیست و مشکلات و دغدغه هایی که داریم در حوزه های مختلف نشان می دهد که آرامشی نداریم اما برخی ویژگی ها را باید تقویت کنیم و جذب داشته باشیم.

وی با اشاره به شرایط دو سال گذشته در کشور ناشی از شیوع با اشاره به این که شرایط کرونا اسکان شبانه گردشگران در استان یزد را افزایش داد عنوان کرد: جایگاه ما در صنعت گردشگری امروز بسیار خوب تعریف شده و باید زیرساخت ها را فراهم کنیم که جامعه هتل داران هم بیش از این آسیب نبینند و فعالان گردشگری نیز پرشورتر به فعالیت خود بپردازند و حتی با توسعه این صنعت، بار برخی آسیب ها و آلایندگی ها را از استان برداریم.

جوکار ادامه داد: از دغدغه های فراکسیون گردشگری که یزدی ها در مجلس ایجاد کردند تقویت و رشد صنعت گردشگری است و بنای بر این داریم رویکرد مجلس که توسعه و رشد گردشگری است را به جدیت بیشتر دنبال کنیم و استان یزد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: لایحه همسان سازی حقوق ها در صحن مجلس تصویب شد

جوکار: لایحه همسان سازی حقوق ها در صحن مجلس تصویب شد