مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-11اقتصادي

توقف فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در محلات


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات گفت: از فعالیت یک تور فاقد مجوز در شهرستان محلات جلوگیری شد.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات گفت: از فعالیت یک تور فاقد مجوز در شهرستان محلات جلوگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مهدی لعل بار در این اظهار کرد: این تور غیر مجاز که بدون رعایت ضوابط و مقررات و مجوزهای قانونی اقدام به برگزاری تور به سراسر کشور می کرد شناسایی و از فعالیت آن جلوگیری و پرونده فرد متخلف به مراجع قانونی برای پیگیری ارسال شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات افزود: برگزاری هرگونه تور گردشگری باید توسط شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز و زیرپوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

لعل بار ادامه داد: از تمام گردشگران درخواست داریم برای حفظ سلامت خود، تورهای گردشگری غیرمجاز را همراهی نکنند و مردم استان نیز برای استفاده از خدمات مسافرتی فقط به دفاتر مجاز مراجعه کنند و از ثبت نام نزد افرادی که به صورت شخصی اقدام به ثبت نام می کنند خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در محلات

توقف فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در محلات