مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-11ورزشي

لایق: اعمال نفوذ ترکها 3 طلا را از ایران گرفت


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه گفت: هر چند برای قهرمانی به ترکیه رفته بودیم، - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه گفت: هر چند برای قهرمانی به ترکیه رفته بودیم، اما از نتایج بدست آمده راضی هستیم.

رضا لایق در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد کشتی گیران آزادکار ناشنوا در قهرمانی جهان ترکیه، اظهار کرد: ما تیمی را برای قهرمانی جهان ترکیه آماده کردیم که طی 2 سال گذشته به دلیل نداشتن اردو و عدم حضور در مسابقات برون مرزی از سطح آمادگی پایینی برخوردار بود.

توقع ما از این تیم بعد از برگزاری 6 مرحله اردو قهرمانی در ترکیه بود که متاسفانه در اوزان 57، 70 و 97 کیلوگرم به خاطر ناداوریها و اعمال نفوذ ترک ها مدال طلای خود را از دست دادیم.

هرچند نسبت به این موضوع به فدراسیون جهانی اعتراض کردیم اما نتیجه بخش نبود و ناداوریها سبب شد تا قهرمانی را از دست بدهیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان با بیان این که از عملکرد کشتی گیران در قهرمانی جهان راضی بودم، افزود: با توجه به امکانات محدودی که برای آماده سازی کشتی گیران داشتیم، نتایج راضی کننده بود و کشتی گیران در برخی اوزان بیشتر از توانشان ظاهر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایق: اعمال نفوذ ترکها 3 طلا را از ایران گرفت

لایق: اعمال نفوذ ترکها 3 طلا را از ایران گرفت